park - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu park - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

park

Blijf op de hoogte en volg Naomie

20 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

Ik ging weer naar het park nu had ik het hardloop pad gevonde en daar een uur gewandeld en einde middag gerent. Dat wandele zet je wel aan het Denke wat ik nou verder met me leven Moet haha klink lekker dramatisch maar gewoon op een leuke manier dacht ik er fd oer na wat ik nou wil op Lange termijn weet ik het wel maar ik had nu ff een soort van planning gemaakt voor Als ik terug Ben en 2015 ik Moet Zegge dat belooft wat haha voor de rest van de dag Ben ik een Beetje aan het lantevantere daar ff heen en daar ff Niks echt boeiends ofzo maar ik vermaak me prima nu ff rustig aan Laura komt zaterdag dus ik pak me rust nog ff voor dat we Straks drie weeken in de kroeg zitten ;-). Het Lukt niet Meer om foto's te plaatsen heb me limiet bereikt. Je ken voor een paar eu extra kopen maar dat Lukt niet heb het Al een paar keer geprobeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cogdill Center

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 20283

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: