laatse dag - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu laatse dag - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

laatse dag

Blijf op de hoogte en volg Naomie

21 November 2014 | Verenigde Staten, Lennox

Eigelijk is morge me laatse dag Hier maar Dan zit ik Alleen op het vliegveld dus dat Telt niet. Tusse san Diego en LA zat een grote shopping mall dus daar vandaag heen om de laatse inkopen te doen en daar zou ik me wel de hele dag ver maken dacht ik maar toen ik er kwam zag in niet echt veel winkels voor mij en ik miste er ook een paar die ik op internet had gezien maar ik kwam er achter dat je daar buiten om ff een brug voor moest over steken en Dan was er nog een deel gelukkig zoveel had ik niet gelukkig want ik ging toen ik in me motel In LA aan kwam alles alvast goed inpakke. En t ken net. In me gitaar koffer Kon ook nog een hoop bij dus daar Allen shirtjes tusse gestopt. En me snaren heel Los gedraaid want Als Ze hem open maken op het vliegveld en Ze Denke dat er drugs in een sok in zit doen Denke Ze niet op me snaren (haha Films) en het is ook beter voor je gitaar. Me koffer zit ook rag vol. en in me rug zak zit Zelfs twee paar schoene omdat het niet past had voor me broer nog een paar gekocht. Maat 44 prop je er niet Zo snel tusse maar alles zit Erin.

  • 22 November 2014 - 08:47

    Safiera:

    Jeeeeeeej
    Bijna thuis
    X Hidde

  • 22 November 2014 - 08:47

    Safiera:

    Jeeeeeeej
    Bijna thuis
    X Hidde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lennox

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20092

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: