tog nog een erbij - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu tog nog een erbij - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

tog nog een erbij

Blijf op de hoogte en volg Naomie

18 November 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag ging wou ik in de ochtend ff winkelen en in de middag weer naar het strand. Maar ik moest wissele van kamer omdat me reservering in tweee was Ze dachte dat ik maar 4 nachte zou blijve ik wou wel gewoon op de zelfde kamer blijve maar dat Kon niet dus verhuize. Voordat ik weg was ging ik maar Alleen winkel en niet naar het strand en ik heb weer een plaat gekocht nu echt de laatse het komt gewoon omdat je Ze Hier overal Zie en goedkoper Zijn dus ken ik het niet late. Ik had ook nog vet toffe nike air Maxie's voor me broer en nog wat Rommel ;-) Ze Zijn overal alles al aan het versieren voor kerst maar dat voegt gewoon niet omdat het Hier vet lekker weer is

  • 21 November 2014 - 08:09

    Safiera:

    Kerst in de zon klinkt niet verkeerd hoor naoom!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 20094

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: