standing on a corner - Reisverslag uit East Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu standing on a corner - Reisverslag uit East Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

standing on a corner

Blijf op de hoogte en volg Naomie

19 Oktober 2014 | Verenigde Staten, East Flagstaff

En weer verder met de reis eerst ree ik door Holbrook een een historisch plaatje Langs de Route 66 net Als tucumcari en Santa Rosa erg Klein en Alleen aan de highway 66 waar wat Gebeurt zeg maar. Toen naar Winslow net zon dorpje maar iets bekender door het liedje take it easy van eagles. In de tekst zinge Ze standing on a corner in Winslow Arizona. Dus op die corner staat een standbeeld. Ik zou eigelijk een nachie in Holbrook en een in Winslow slapen maar ik dacht later het is net Zo Als in tucumcari en Santa Rosa dat er net Niks is. Dus Ben daarna doorgereden naar flagstaff daar twee nachten in een motel en nog 4 nachten in een hostel. Langs de I-40 legt ook een spoor en de treinen wat er langs rijde Zijn Alleen maar goederen wagons. Zee containers tanks Zelfs vrachtwagen trailers. Gaan er langs en een trein is wel 2a3 kilometer Lang. Ik Vind dat echt mooi om te zien en het klopt ook allemaal het plaatje. Ouwe wagons en het landschap. Toen ik ik flagstaff aan kwam ging ik eerst naar old downtown is een leuk gebied heb er ff snel doorheen gelopen Beetje de beurt verkenen. Later ging ik nog hardlopen maar had niet het harloop pad genomen maar een wandel pad dus kwam uit in een Bos. Hiero Zijn de Bergen met boomen. Een paar kilometer voor flagstaff Zijn de Bergen geelig met een paar lage Bosjes en bij canyon de chelly was het oranje en dat op korte afstand. Het is Hier gelukkig wel warmer Als in New Mexico. En weer een uurtje extra laatste keer. Ik wou ook nog ff gitaare maar hij Moet ff gestemd worde want hij Klinkt voor geen meter. Dus dat eerst maar ff uitdokteren met me boek. Ik heb al een gitaar winkel gezien Als het Niks wordt ga ik daar wel ff heen. Want dit is niks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, East Flagstaff

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 20146

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: