terug naar huis - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu terug naar huis - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

terug naar huis

Blijf op de hoogte en volg Naomie

22 November 2014 | Verenigde Staten, Westchester

Nou dit was het Dan me avontuur van 12 en een halve week in the USA en wat is het snel gegaan niet normaal. Ik Ben wel weer blij om naar huis te gaan het blijft geen feest. En ik heb nog een week vrij. Heb Totaal 14,5 week vrij gehad haha. Het liefst zou ik blijve maar Dan gewoon om te leven en niet te reizen maar daar dat komt later wel goed. And Austin it is dat is echt me plek. Klinkt mischien gek omdat ik er maar drie dagen Ben geweest maar het is het gevoel. "Keep Austin weird" en "don't mess with Texas" nou net wat voor mij. Ik dacht altijd dat San Francisco of een Andere plek in Cali het zou Zijn maar dat heeft me verwachtingen niet waar gemaakt haha. Ik vlieg eerst met Lufthansa naar Frankfurt en Dan naar Adam en met inchecken stond ik naast de rij die met klm derect naar Adam gaan allemaal NL en ik stond tusse Ander folk best gek. Nu nog 2 uur en 15 min wachten en Dan vlieg ik. Ik land morge om 13.30 en in de Avond weer naar het cafe daar heb ik nu al zin an. Ow en ik ga Maandag (mits de kater het toe laat) verhuizen daar kijk ik ook naar uit. En zaterdag 29-11 geef ik een ik Ben weer terug en verhuisd borrel (dus bij deze) rond 17 dus kijk maar wanneer je an Kom waaien. Het adres is dorpsstraat 64 nieuwe Niedorp. Ken het lopend Redde met verhuize. Ow en zeg niet dat ik er best uit Zie want ik weet zelf wel dat er iets Meer vlees op het bot zit;-) voor de kerst is het er weer af. Nou ik Ben blijd dat dit me laatse verhaal is want ik was het al een Maand zat om te doen. Nou luitjes toedeledokie en tot in het cafe en/of op de borrel laters!!!


Heb nu me gewone nummer weer!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westchester

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1421
Totaal aantal bezoekers 20097

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: