bakken - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu bakken - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

bakken

Blijf op de hoogte en volg Naomie

19 November 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Ik had echt kut geslape ik leg nou beneden in de erker en buiten zate Ze tot half 4 te teute normaal zou ik er Zelf tusse zitte dus ik Moet niet zeure maar tog ik dacht slaap op het strand wel dus ik lag om half tien al op me handoek niet kenne slape natuurlijk. Er Zijn aldoor vet weinig mense dus je heb alle ruimte nou voor een meneer die de meeuwen moest voete niet du moest precies voor me zitte WHY? toen ik einde middag terug kwam was ik Dood loof nog ff snel eten gehaald want tot half 8 wachte red ik echt niet toen te bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 20106

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: