open mike - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu open mike - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

open mike

Blijf op de hoogte en volg Naomie

21 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Eerst ging ik weer ff naar het park wandele en ff lekker in het zonnetje zitten. Echt overdag is het bloed heet in de zon en in de Avond bok koud. Toen ging ik naar de hostel zit midde in de downtown area dus ken alles lopend Redde. Ik ging eerst ff op tuk want ik was loof. Vanacht was er een soort van ruZie ofzo bij het motel ik hoorde al Een paar manne de hele Tijd heen en weer lopen en op deuren bonke dus ik liep me zelf al lekker bang te maken en een ontsnappings plan bedacht voor Als Ze me kamer binne kwamen. Toen dacht ik dat ik wat rook en dacht Straks Steeke Ze de boel in de hens. En ik wou nog 911 belle maar dacht doe maar niet. Ging ook al gluuren door het gordijn en later zag ik dat er politie was en later werdt het stil. Ff eten gehaald en een fles wijn daar had ik in de ochtend al trek in. Nou fles leeg toen ging ik mee naar open mike Avond waar je Kon in schrijven en je ding Kon doen er waaren ook een paar stand up comedian acts dat was echt. Ik vroeg waarom heet het open mike eigelijk en niet gewoon open night. Maar het is niet open mike maar mic van microfoon. Ja klinkt het zelfde weet ik veel. Zegt een jonge in Nederland drinke Ze vast niet Zo veel bier Als Hier ik zeg nee meer maar dat geloofde hij niet echt dus dat heb ik maar ff laten zien ;-). Was niet echt druk in de kroeg maar het is ook dinsdag Avond. Ik Ben er nu alweer twee maanden en nu denk ik aldoor ow nee nog maar 4,5 week. En kijk gelijk beteuterd :-(

• 25 Oktober 2014 - 08:38

Safiera :

Uhhhh je vergeet vriendin die je bijstond in de nacht van de ruzie hahaha!

Ik had zelfs bijna 911 gebeld

• 25 Oktober 2014 - 18:27

Naomie Droog:

Haha ja bedankt saf voor de support voelde Ik me Niet helemaal Alleen

Gelukkig liep het er met een sis vanaf