canyon de chelly - Reisverslag uit East Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu canyon de chelly - Reisverslag uit East Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

canyon de chelly

Blijf op de hoogte en volg Naomie

18 Oktober 2014 | Verenigde Staten, East Flagstaff

Douglas had gezegd dat ik wel naar canyon de chelly Kon gaan omdat in Gallup Niks te doen was. Dus daar maar heen het was twee uur rijden west en Dan noord dus was ff een Dagie naar Arizona. Er waren 8 overview punten waar je heen Kon rijden en de eerste die ik zag dacht ik wauw echt mooi je keek naar beneden net of er een groot gat in de grond zat zag er vet mooi uit. Het volgende overview punt was ik er al weer klaar mee en had ik het al gauw bekeken later stapte ik geneens de auto uit. Maar er was een punt en daar Kon je naar beneden lopen dat was wel weer interesant voor me. Als je Boven stond leek het net of het een miniatuur land was met zon treintje. Het was wel een hele Klim weer omhoog. Er is veel wat ik niet vertel wat ik Zie maar dat komt gewoon omdat het onbeschrijvelijk is en makkelijker is om te vertelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, East Flagstaff

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 20108

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: