fietsen - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu fietsen - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

fietsen

Blijf op de hoogte en volg Naomie

22 September 2014 | Verenigde Staten, Lafayette

Toen ik New Orleans verliet reed ik door een knooppunt midde door de moerassen dat zag er echt mooi uit. Jammer dat me ogen geen foto's maken dat had wel handig geweest. Een keer knipperen "klik" panorama 360 alles ken dan. Wie weet ooit. Zo dacht ik laatst ook het zou handig weze als ik WiFi in me huur auto had en nu zag ik hier op de reclame dat chervolet in alle modellen WiFi doet. Maar goed op naar Lafayette daar slaap ik twee nachten bij Toby. Toen ik eraan kwam was Cindy er the house manager (gewoon een luxe woord voor schoonmaakster) later kwam Toby relaxte gast en Tylor en Joe logeren daar voor een paar maanden voor werk. Later die avond kwam Tara ook nog die blijft ook voor ruim twee maanden. Toby had fietsen die je mocht lenen er stond een aqua blauwe beach cruiser met me naam erop ;-) dus ik ging daar mee naar de supermarkt kwartiertje fietsen. Ik was als een kind zo blij. Met een big smile fietste ik daar door de straten. In de avond zat ik nog tv te kijke met tylor en Joe. Joe gaf me heel veel tips wat ik kon gaan doen. Hij is een journalist en woonde vroeger hier dus hij weet heel veel. En je vraag iets waar je een kort antwoordt op ken krijge maar Joe verteld er gelijk een heel verhaal bij. Zukke mensen moet ik hebbe daar wordt je wijzer van. Ik sliep onder op het stapelbed Joe boven (man van 50 moet dat trapetje op) en tylor sliep op het andere stapelbed in de kamer. Gezellig op een manne kamer. In dat hostel zat ik alleen met vrouwen op een kamer dat is niet gezellig Oja wat ze hier ook hebbe een drive-in pinautomaat en brievenbus. ik vergeet echt zo veel te vertellen maar als ik het niet vergeet ken ik het als ik terug kom vertellen. Aparte zin maar ik begrijp wat ik bedoel

  • 25 September 2014 - 00:11

    Safiera:

    Goeie referenties Naoom!!!

    Zou ze meenemen naar nieuwe niedorp vind je vast een leuke woning daar:)

    Ennuh....voorzichtig met fietsen he?!

    x

  • 25 September 2014 - 04:07

    Naomie Droog:

    Haha ja he had je Niet verwacht ;-)

    Ja Ik kijk wel uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lafayette

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 20287

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: