airboat adventure - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu airboat adventure - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

airboat adventure

Blijf op de hoogte en volg Naomie

21 September 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

Vandaag ging ik varen door de moerassen van Louisiana ik Moet een half uurtje rijden naar Jean Lafitte een Klein vissersdorpje aan lake salvador. Om er te komen moest je over een vet hoge brug rijden met aan het eind een haarspeld bocht. Dat dat niet anders Kon. Ik had zat op een boot voor 16 tot 18 pers. en er mochte er 4 op het voorste Bankie en dat wou ik maar er waren allemaal duo's maar ik dacht ja jammer Dan ik ga voor Dan maar met Ze drieen. Het was echt mooi en Als de Bood ergens stil lag kwamen de krokodillen op je af. En al vaarden we verder zag je af en toe een schildpad op een boostronk zitte. En een Blauwe reiger ik dacht wat Moet jij Hier nou weer die heb ik Thuis ook wel. Toen toverde de gids een krokodil tevoorschijn uit zn koelbox en iedereen mocht hem ff vasthoude. Het voelde echt zacht. Was een pittig Beesie. Toen we van de Bood af stapte vroeg een man die er ook werkte en het zelfde al in Nederland. Nou bijna;-) op de terug weg zag ik een zeppelin was Alleen ff te ver weg maar later zag ik er nog een wat een joekels zeg.(heb Alleen foto van veraf omdat ik in de auto zat) Omdat ik nu een amerikaans abonement hem heb ik ook internet op me tel dus ik had navigatie maar dat ga ik niet meet Gebruiken want ik Vind het niet leuk. Hoe ik het ervoor deed is veel leuker van de voren de route plannen opschrijven en onderweg op je spiekbriefie kijke. En navigatie houd je ook dom Vind ik. Dus net me route opgeschreven voor morge naar Lafayette en ik rij Dan over de 14de langste brug van de wereld en tweede langste van the US. die gaat van Baton Rouge naar Lafayette. Weer wat geleerd;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 20174

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: