Delta blues museum - Reisverslag uit Clarksdale, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Delta blues museum - Reisverslag uit Clarksdale, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Delta blues museum

Blijf op de hoogte en volg Naomie

12 September 2014 | Verenigde Staten, Clarksdale

Het was voor het eerst Niet Zulk lekker weer Ik had het gewoon koud. Vanochtend was Ik naar het delta blues museum was wel leuk om te zien maar jammer dat er geen guided tour was. Nu loop je maar een beetje round te kijke en Ik ga Niet al die verhalen lezen. Toen nog downtown rond gel open maar dat stelde ook weinig voor heel veel leeg staande panden en her en der een winkeltje zonde vind Ik dat. Alles zit langs provincale wegen in shopping malls. Waar iedereen met de auto heen gaat. Toen weer terug naar me shack binne aan de keukentafel wat geboekt voor in Lafayette twee nachten weer bij iemand Thuis en 5 nachten in een hostel in Houston. Toen een beetje lopen studderen in huis wassie gedaan. Vond in het keukenkastje een emaille tijltje dus Kon mooi daar in en in de veranda zitte allemaal ouwe spijkers daar heb ik het maar an te droge. Echt Ik voel me echt Thuis in dit hutje. Het waait nu ook best pittig echt van dat weer voordat er een tornado komt. Als ik morge wakker wordt leg ik buite haha

  • 13 September 2014 - 08:56

    Jacqueline:

    Als je vandaag een vogelverschrikker, een blikken man en een leeuw op je gele pad tegenkomt, dan weet je meteen wat voor tornado het was..

  • 14 September 2014 - 11:12

    Marjan Droog:

    Wat een belevenis hier stap je echt terug in de tijd echt iets voor jou ik snap dat je hier thuis voelt. En de piano word ook nog bespeelt? Zijn er nog meer mensen in 1 van de huisjes? We moeten dit echt even met een rondleiding zien dus we moeten maar weer even contacten.


    En nu aan de koffie Gr mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clarksdale

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 20180

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: