Cheesehead blues - Reisverslag uit Clarksdale, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Cheesehead blues - Reisverslag uit Clarksdale, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Cheesehead blues

Blijf op de hoogte en volg Naomie

13 September 2014 | Verenigde Staten, Clarksdale

Beetje laat met me verhaal dus Ik weet zal vast wat vergeten te vertellen. Vandaag moest Ik gewoon een langebroek aan en geen zon gezien:-( Ik Ben naar het rock and blues museum geweest wat denk je de eigenaar is een nederlander. Hij (The) was er zelf Niet. Maar iemand van een platenzaak vertelde me dat en de man die aan het Werk was in het museum. Het is Niet zon groot museum maar er zijn platen en fotos vanaf het begin van de blues tot aan de rock van de 70's. En er speelde ook nog een film dat was een documantere ove Theo en hoe het zo is gekomen"cheesehead blues" Ik heb de hele film gezien 1,5 uur was leuk om te zien. En die blues band die Ik zag op Beale street in memphis die kwamen ook nog voor bij in de film die gaste heten Sean "bad" apple en Martin "big boy" grant en de band heet all night long blues band (you tube tip). De rest van de dag heb Ik geen fuck gedaan binnen in me shack gezete er was nog live muziek in de schuur maar Ik had er ff geen zin in dat heb je welles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clarksdale

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 20153

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: