eerst country toen rock-'n-roll en nu blues - Reisverslag uit Clarksdale, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu eerst country toen rock-'n-roll en nu blues - Reisverslag uit Clarksdale, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

eerst country toen rock-'n-roll en nu blues

Blijf op de hoogte en volg Naomie

11 September 2014 | Verenigde Staten, Clarksdale

Vandaag was het dan zover op naar Shack up inn een bed and beer in Clarksdale. Ik moest eerst ruim twee uur rijde zonder airco dat echt smerig me arm glee ook elke keer van de leuning af. Met het in checken vroeg de man of ik gitaar speelde ik zei nee nog niet heb er van de week net een gekocht hij zei Ow anders mag je van hier een lenen. Er stonden een stuk of 8. En toen naar me shack ik liep met open mond naar binnen en wist biet waar ik kijken moet. No de piano O en de keuken Wow en de deur. Echt alles is zo tof. Het zijn huisjes uit de jaren 30/40 waar de slaven vroeger in sliepen dus alles is van houd er hange voor de ramen viese rabige lappen de douche is van ijzere golfplaten roest op de koelkast, bladen vanaf de wc brul en in de gaten van de hor zit hangt
een lap stof. Maar ik hou hier van echt enig en het klopt ook allemaal. Op het riggeltje van de veranda staan een aantal verschillende bier flesjes dus ik eerst maar boodschappen gehaald en een treetje Heineken gekocht ken dat er straks ook staan en iedereen schrijft ook wat op de muur dat red ik ook. Dus end van de middag zat ik in een schommel stoel op de veranda met Een biertje en blues muziek op de achtergrond nou wat zat ik heerlijk. Tegen over me is de schuur wat nu een cafe is nog geen 20 meter dus ken kruipend naar huis. Ik was net ff heen er trad een duo op maar was niet super en best rustig. Ik heb nog niet zoveel foto s van hier dat komt morge.

  • 12 September 2014 - 19:36

    Erik:

    Nog effe op het kruispunt gestaan ?

  • 13 September 2014 - 02:40

    Naomie:

    Ja ik Ben er een paar keer over heen gereden. Je zal Denke dat
    Het standbeeld/kunstwerk groot is maar dat valt
    Echt tege ik zag het eerst ook niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clarksdale

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 20136

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: