Johnnie's drive in - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Johnnie's drive in - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Johnnie's drive in

10 September 2014 | Verenigde Staten, Tupelo

Ik dacht ga lekker met me broodje en puzzelboekje naar het park nou allemaal vliegen op me jam af. Geen succes. Ook nog een rondje gelopen Toen nog downtown in en naar de supermarket gegaan voor avond eten. Nog op me gitaar geoefend en ken al 6 noten haha. Daarna ging ik naar johnnie's drive in wat eten. Ze hebben daar een Elvis booth waar Elvis zat Als ie daar at en ik hoop te Zo dat die plek vrij was Ze Zegge dat het er altijd druk is. Nou ik liep naar binne en liep er Zo op af en Kon op Elvis Zijn plek zitte hoe tof. De serveerter gaf me een gaste boek daar mocht ik wat in schrijven. Ik raakte nog aan de praat met een ouder stel die vlak bij New Orleans vandaan komen en de Vrouw gaf me een servet met tips om te eten. Die man was wel een in assen den Haag en scheveningen geweest klonk heel grappig toen ie assen zij dus ik had hem geleerd hoe je het echt zeg. Ik Kreeg nog een cola mee voor onderweg terwijl ik al twee glazen op had Ze blijven daar maar bij gieten. Toen weer terug naar het park rondje rennen en nog gewandeld Moet erg tog weer af. In het park Staan allemaal ijzere vangnetten om je frisbee in te gooien dus er lopen Hier groepies door het park om Zo te fribeeen net Als golf zeg naar. Toen het donker was ging ik snel nog naar Elvis stand beeld en geboorte huis fotos maken. Nu nog even op schrijven hoe ik naar Clarksdale Moet rijden.