in twee weken 6 kilo erbij - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu in twee weken 6 kilo erbij - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

in twee weken 6 kilo erbij

Blijf op de hoogte en volg Naomie

09 September 2014 | Verenigde Staten, Tupelo

Nee hor ik weeg denk nog hetzelfe. Vandaag was het dan zover ik heb me eerste gitaar gekocht waar Elvis moeder de eerste gitaar voor Elvis kocht!!! De Vrouw die me hielp Vond het leuk om te Horen dat er jonge Elvis fans Zijn (Ze pakte helemaal me arm vast zoals ouwe dametjes dat doen) Ze liet me helemaal de plek zien met Elvis dingen en ik Kreeg van der nog wat anzihtkaarten, een sticker en een guitar pick. Ze hadden geen lesboeken want het is een hardwarestore (net Als van der bel) met gitaars erbij. Dus ik moest net ff buiten het dorp naar een hele groote boeke winkel dus ik zat daar mooi op de grond te zoeken naar een goed lesboek. Gelijk nog boodschappen gedaan. Ik had al downtown gevraagt naar een park dus daar ging ik heen alvast beginnen met me guitar les;-). Het park is om de Hoek van me motel maar ik Moet echt met de auto heen omdat er geen stoep is. Ik ging ook eten in het park en later nog hard gelopen eindelijk een plek gevonde waar ik Kon renne het park is ter nagedachtnis voor de verteranen nou ik moest een heuvel op renne en Zo liep ik ook kwam geen stap voorat bedat. Het is ook snik heet en benauwd Hier hor je zweet je de hele dag de pleuris. Ow en me airco is ook nog stuk kwam ineens rook uit. In Houston Moest ik hem tog al om ruilen. Dus die 19 dagen hou ik denk nog wel vol.

  • 10 September 2014 - 18:04

    A&G:

    Hey Naomie,

    Wat genieten van je leuke en mooi reisverslagen. Wat een belevenissen allemaal.
    Gave zwarte gitaar zeg. Goed oefenen dan kunnen we misschien een klein optreden
    weggeven op Dijkpop volgend jaar! (hahaha).
    We zitten met smart op je volgende story te wachten.

    Gr. A&G


  • 10 September 2014 - 18:29

    Marjan Droog:

    Wij zoeken nog een gitarist voor het Gospel koor leuk joh ga zo nog even de foto bekijken . Ja zo N oma vind dit natuurlijk prachtig die heeft thuis weer wat te vertellen. Zoveel jongeren zullen er ook niet komen per jaar. Nou ga maar goed studeren en we horen het over een aantal weken wel succes.


    Groetjes mam

  • 13 September 2014 - 02:44

    Naomie :

    Haha ik Zie ons al Staan Arie. nou eerst van de zomer maar bij
    Een kampvuurtje.

    En mam Dan Moet je ff veder zoeke ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tupelo

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20135

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: