geen stap vooruit - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu geen stap vooruit - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

geen stap vooruit

Blijf op de hoogte en volg Naomie

22 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Ik heb echt geen fuck gedaan vandaag was ff naar downtown gelopen maar was het al weer zat en ging weer terug nog ff naar het park gegaan om een rondje te lopen maar me benen het ging echt niet meer en was ook loof. Toen maar bank gehangen en docu gekeken escape from Alcatraz en de film ervan. Alvast een beetje inleven;-) 6 november gaan lau en ik erheen. Ik heb trouwens een zooitje foto's gewist zodat ik nieuwe erop ken zette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20121

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: