in de trein - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu in de trein - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

in de trein

Blijf op de hoogte en volg Naomie

23 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Noh ik ging gister 9 te bed en kwam er 9 pas weer uit echt ben letterlijk en figuurlijk verreisd. Ik was weer naar het park zo als gewoonlijk en later ging ik naar het pioneers museum. Het was net als in Franklin een huis wat gebruikt wet als hospital van 1908 tot 1938 alleen dan voor mense die een echt ziekenhuis niet konde betale. Maar het stelde niet veel voor er stonde veel spule uit die Tijd maar was geen samen hangend verhaal ofzo leek meer een antique winkel. Buiten stond een oude locomotief twee eigelijk en in eentje kon je in nou dat vond ik wel mooi. En je kon omhoog klimme waar de machiniste zaten met ijzere beugels ik weet niet of dat mocht maar deed het wel en trok ook alle kaste open tog ff kijke.