in de trein - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu in de trein - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

in de trein

Blijf op de hoogte en volg Naomie

23 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Noh ik ging gister 9 te bed en kwam er 9 pas weer uit echt ben letterlijk en figuurlijk verreisd. Ik was weer naar het park zo als gewoonlijk en later ging ik naar het pioneers museum. Het was net als in Franklin een huis wat gebruikt wet als hospital van 1908 tot 1938 alleen dan voor mense die een echt ziekenhuis niet konde betale. Maar het stelde niet veel voor er stonde veel spule uit die Tijd maar was geen samen hangend verhaal ofzo leek meer een antique winkel. Buiten stond een oude locomotief twee eigelijk en in eentje kon je in nou dat vond ik wel mooi. En je kon omhoog klimme waar de machiniste zaten met ijzere beugels ik weet niet of dat mocht maar deed het wel en trok ook alle kaste open tog ff kijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 20174

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: