historic 66 - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu historic 66 - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

historic 66

Blijf op de hoogte en volg Naomie

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Amarillo

Vandaag naar een oud gedeelte van route 66 geweest eerst reed ik er door en dacht zal het wel veilig weze als ik uitstap want het zag er ook al uit als ren halve spookstad nou zo erg ook weer niet maar wel een beetje. Maarja als je zo denk kom je nergens dus auto langs de kant gezet en liep er doorheen er waren een paar antique winkeltjes en eet tentjes en de rest stond leeg. Ik snap er echt niks van dat ze er niks aan doen. Ik vroeg nog in een winkeltje of ze een map van de old route 66 hadde want ik las dat dat wel handig was omdat het niet in een gps word opgenomen. Maar had ze niet dus ik bestel het wel op internet daar hebbe ze het wel. Liep ik verder loop ik langs een mannetje die op een bankie een shaggie zit te roken dus ik zeg hey Zegt ie (met zon lekker knauw) howdy dus ik liep lachend verder. Dat was eigelijk het leukste van de route. Gister zei de man van het motel dat ik naar the gym mocht als ik wou. Dus ik liep vandaag weer naar die man en zei dat ik vandaag wel heen wou hij zegt bel maar als je heen ga dan bel ik dat je kom. Dus ik bel neemt ie op Naomi? Hij wachte al op me belletje. The gym is achter het motel. Ik vind het eigelijk niks een sportschool maar was nu wel ff makkelijk. Natuurlijk van die opgepompte uitslovers. Ik ging op de loop band maar ik wist niet hoe het werkte want ik had dat nog nooit gedaan dus ik ff vragen. Nou ik begon met een snelheid van 3 mph maar ik liep elke keer tegen die beugel an dus had hem openend op 6 mph. Ik wou 3 Miles lopen. Maat liep wel lekker dus dacht 3,5 maar toen dacht ik ga voor 45 min. En had toen 4,3 miles gerend dat is 6,9 kilometer terwijl ik de laaste weken niet langer kon renne dan 15min. Dus ik sloofde me ook uit haha er rende een man naast me ik dacht stop echt niet eerder als jou hor. Toen nog 5 coolingdown op de band toen ik er van af stapte werd ik een beetje draaierig en ik moets twee meter verder een afstapie af donder ik bijna om haha. Toen met de auto naar de supermarkt wat nog geen 5 min lopen is (hoe krom) maar zo gaat dat hier nou eenmaal. Me kamer is op de 1 ste verdieping dus ik wil de trap aflopen en kwam een man tee dus ik ze gedag zegt ie niks loop ik de trap af en hij was een kat aan het lokken om naar boven te komen dus die gaat loopt wen beetje weg zegt ie je verjaag me kat. Jammer voor je had me maar gedag moete zegge en wat moet je in me kamer met een kat. Ik heb morge denk echt spierpijn voel het nou al. Ik ben al weer 6 weken hier het gaat echt snel. Dat betekend dat ik het leuk heb;-). Het voelt helemaal niet zo lang. Heb gelukkig nog 45 dagen over!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Amarillo

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 20125

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: