is this the way to Amerillo - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu is this the way to Amerillo - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

is this the way to Amerillo

Blijf op de hoogte en volg Naomie

06 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Amarillo

Op naar Amerillo een rit van 7 uur. Eerst moest ik nog ff tanke. Godverdomme auto weer verkeertesom dat komt gewoon omdat het bij me eige auto aan de Andere Kant zit dus ga automatisch aan die Kant Staan. Onderweg kwam ik stukken Niks tegen Alleen maar een weg en af en toe een auto je mag 75 mph rijden en Als je een bord Zie van 50 mph weet je dat je Zo door een dorpje kom waar je Dan 35 mph mag en ook Hier weer zoveel verlaten huizen en winkelpanden. Ik keek van de week abandoned America een documentaries over dorpjes wat een spooksstad is geworde nou ik Ben al best veel halve spookstadjes tegen gekomen. Dat daar Niks aan word gedaan. Ook ree ik door een dorpje wat Zo uit een cowboy film komt. En heel katoenvelden en oliepompen Staan Hier En een heel wind molen park maar zoveel wind is er niet stonde ook allemaal stil. Me tank begon al aardig leeg te raaken maar zag in de verste verte geen dorp of iets dus ik maar ff opzoeken of er al gauw wat kwam en schuurde ook van de honger. Ik had Niks in voor in de auto want Dan is dat het eerste Half uur al op. Dus dacht rond 12 ken ik wel ergens wat eten maar er kwam maar Niks. Nou gelukkig over 11 min was er weer een dorpje daar me tank en me buik maar volgegooid. Toen nog 2 uurtje rijden en was in Amerillo