old route 66 - Reisverslag uit Tucumcari, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu old route 66 - Reisverslag uit Tucumcari, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

old route 66

Blijf op de hoogte en volg Naomie

08 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Tucumcari

Vandaag was het dan zover dat ik op op de old route 66 zou rijden. De hele route 66 legt er niet meer dat is I-40 geworden maar er leggen nog wel delen langs de interstate. Ik Zou vanaf Amerillo gelijk west gaan en naar de cadillac ranch maar 18 Miles east heb je de bug rach. En daar wou ik ook wel graag heen. De Bug rach is de ik weet het woord ff niet op de cadillac ranch. Het zelfde als the Monkeys op the Beatles vroeger (dan weet volgens mij nog niet iedereen wat ik bedoel). Het zijn 5 vw Beatles met hun neus in de grond en helemaal bespoten met graffiti ik had me stift ook maar mee genomen. Het was langs de I-40 en er was niemand er er was een verlaten garage, tankstation en antique store naast en nog een schuurtje. Dus ik liep daar maar het is gelijk zon spookie sfeertje. Ik vind het wel interessant en zou graag wille weten hoe het was en hoe het zo is gekomen. Maat kom daar maar een achter. Al het glas was ook uit de ruiten geslagen en ik moest natuurlijk me kop naar binnen steken niks an de hand hor maar dacht wel straks komt er ineens een swerfer onder het puin vandaan dan verschiet je je ook rot. En gelijk allemaal bulte van die beesten in die daar vliegen. Op naar het weste ging ik nog lang de Texas travel informatie om te vragen om een map. De man had alleen een map tot aan Texas. Ik kreeg stickers van hem "don't mess with Texas" en hij vroeg of ik het gaste boek wou tekenen dat vragen ze allemaal vinde het denk leuk dat iemand uit NL er is. En ik mocht nog een brochespeld pakken. Toen naar de cadilac ranch daar waren wel toeristen omdat dat bekend is de bug ranch niet zo. Er zijn daar 10cadillacs en daar stonde spuitbussen dus ik had op alle tien ||= gespoten en ik was ook op een geklommen zodat ik boven in het kon zette dat wordt minder snel over gespoten want met een uur staat er al wat anders. Had wel af en toenemen druiper maar waar een druiper zit roest het niet. Nou zal dat niet gebeuren want er zit al een dikke laag verf op. Een man vroeg of ie me spuitbus mocht kopen voor 2$ want dan kon ie er ook wat opzetten en een foto maken want ze zoon had een auto die bespoten was dan kon ie dat laten zien. Dus ik gaf me twee spuitbussen want ik was tog al klaar en ik vroeg of ik een foto zal maken van hem en ze vrouw bij de auto's nou toen kon ze dag biet meer stuk haha hij zegt je spreek wel goed Engels maar dat zege wel meer mensen dat valt best mee vind ik ja met een borrel op spreek ik het vloeiend. Maar voor ons is het normaal dat je meer talen leer maar hier niet. Op de I-40 staat op de borden de exits waar old route 66 is dus gelijk der af natuurlijk. Er rijd geen mens op die weg dus ik kon stoppe om een foto te maken van de weg sing. In Adrian is het middelpunt van route 66 Los Angels 1139 west Chicago 1139 east. Daar is ook een ouwe dinner dus daar tusse de middag gegeten. Toen weer door houd opeens de weg op en er was een soort van oprit naar I-40 wat denk niet mag want het wat gewoon door de berm met grond en kuile. Maar gas exta en ik was weer op de interstate. Vanaf toen was het alleen nog maar een weg en de rest natuur. Later kwam ik weer een exit tegen met old 66 dus ik er weer heen werd het asfalt een onverharde weg met allemaal losse stenen enzo ik dacht dat houd zo wel op maar er kwam maar geen end an en ging alle kanten op in die auto stof wolk erachter. In het begin vond ik het wel leuk maar was het al gauw zat en ging maar terug want ik wit begod niet waar het heen ging zag ook niks van een bord ofzo. Toen reed ok New Mexico binnen en kreeg gelijk een uur extra dus het tijdverschil is nu 8 uur eerder. Ik slaap in historic 66 motel echt jaren 60. Ik ree nog ff een rondje door tucumcari maar echt armoedig en simpel. Ik weet niet of dat in heel NM zo is. Ik zal het zien. Er is hier ook niks van een groote keten ofzo kwa supermarkt of fastfood. Dat zegt ook wel wat denk ik want overal waar ik was kwam je zoveel bekende ketens tege. Elke keer als ik uit de auto stapte leek ik wel een oud vrouwtje alles doet zeer. Die vrouw an het motel vroeg nog of ik vaker was geweest want ik kwam zo bekend voor haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucumcari

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 20174

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: