Nederland - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Nederland

Blijf op de hoogte en volg Naomie

24 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

Helaas ging ik al weer weg uit Lafayette ik had er nog wel wel een dag kenne blijven want vanavond was er een groote jam sessie met Cajun muziek en Joe ken de Cajun folk dans en had het me anders geleerd ik dacht nog ik ken mischien wel een Avond annulleren maar goed Zo blijft het. Ik had gister al me route gecheckt en zag dat ik praktisch Langs Nederland TX ree. Dus ik dacht ken daar wel ff langs voor een tusse stop. Dus Zo gezegt Zo gedaan. Was best grappig om het op de Borden te zien Nederland next exit. Ik liep door de straat daar en Joe en Tara hadde me verteld over boudain een sausage wat echt een Cajun cuisine is in het zuide. Varken en rijst gemengt en hero okt. Dus ik zag bij de slager een bord buiten Staan met boudain dus ik liep naar binne om te vragen of ik een plakie worst mocht proeven dus ik Kreeg een bakie met worst en wat rijst erbij het wa best lekker vroeger Vond ik die sausage worst echt ranzig maar dit was lekker smeuig en pittig. Het was niet een slagerij zoals wij dat hebbe. Het leek wel een bruin cafe er waren wat tafels met stoelen en Dan de vritine met hompen vlees en sausage heel simpel. in het dorp staat ook een molen dus ik wou daar een postcard van ken ik die naar me Opa en Oma sture vinde die mensies vast leuk. Maar die paar winkeltjes die er waren hadde het niet dus toen naar de toeristen informatie die hadde het niet en de molen was zelf dicht vandaag maar die Vrouw had de sleutel dus we liepe daar heen en ik mocht de kaart van haar hebben. Er stonde allemaal delfts Blauwe dingen en klededracht. Dus kaart ff grschreven en op de bus gedaan ook was er een politie station kijk de foto maar vet grappig Vind ik het. Toen weer verder naar Houston ik moest ff tanke en je loop altijd eerst naar binne en zeg hoeveel je wilt betaal dat en ken Dan tanke. Dus ik zeg 12 gallons en die vent zegt $38 (vragend) ik dacht wat wil je nou onderhandelen ofzo het was zon gast uit skri Lanka of Zo. Ik zeg weet ik veel ik werk Hier niet. Nou ik lette weer eens niet op Als eerst stond me auto verkeerd en toen pakte ik de slang en het paste niet ik denk wat is dit nou weer maar het was de diesel slang maar die is Hier groen en de bezine is Hier zwart. Net Andersom. Als ik op de snelweg rij kijk ik Alleen maar naar de vrachtwagens en ik zag iets vet handigs (mischien hebbe we dat ook maar nooit gezien) de spanbanden zitte aan een Kant van de trailer vast op een rol. Dus je hoef Alleen maar uit te trekken en aan de anders Kant vast te haken. Handig he. Onder weg kwam ik ook nog een paar olie en gas fabrieken tegen vet groot. Het zit Hier ook veel in de grond. Dat ik die tour deed door de moerassen zag je ook ineens een booreilandje. Toen ree ik housten binne wat een stad Zo groot. En de ring was ook echt in mens zoveel exits en wegen maar alles ging goed met me papiertje. En dit hostel is echt een wereld van verschil met die in New Orleans. Lijkt Meer een hotel alles heel netjes en je mag geen alcohol. En de deur gaat op slot en je tv en biljart kamer gaan dicht om 11. Ff Meer regels maar je merk het niet even goed wel relax Hier. Ook Hier is er eten voor $5 dus dat had ik vandaag en zit je met een aantal mensen aan tafel te eten en je mocht meerdere keren opscheppen en er waren drie flessen wijn(dat Dan wel ) en een toetje en dat voor $5. Ik slaap niet in het huis maar in het tuinhuis met 8 mensen.

  • 26 September 2014 - 18:58

    Erik:

    Legt daar zomaar Robert Johnson op de deurmat ! Mooie kaart , dank je wel .Neem maar effe een neut van ons en zeg maar tegen de plaatselijke ober dat we de factuur volgend jaar rond deze tijd wel zullen betalen ! Gaat alles nog een beetje volgens plan/naar het zin ? Ik ga vanavond met Arie en Peter naar Dishking in Alkmaar , lekker muziek kijken en luisteren. Openend zou ik zegge , nog veel plezier daar en hou em strak , sjoebha.

    Groeten Erik en Helma

  • 26 September 2014 - 21:32

    Naomie Droog:

    ja ik zag die kaart in clarksdale en dacht die moet naar Erik. Ik ben nu al weer in Texas dat legt volgens mij in jullie planning? maar ken het natuurlijk proberen haha. ow leuk ik heb het vaak op langs de weg doe de manne maar de groete. ik zit nog te twijfelen of ik maandag naar the jimmy Hendrix experience zal gaan Jonny Lang treed dan op dus ik denk het wel

    laters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 20115

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: