Texas Junk - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Texas Junk - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Texas Junk

Blijf op de hoogte en volg Naomie

25 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

deze komende weken zal ik niet zoveel doen als de afgelopen maand. maar dat wist ik al dat in Texas het relax wordt en pas vanaf Amerillo een bar avontuur wordt op de route 66 en ik kijk er nu al zo naar!! vandaag heb ik hier in de buurt van het hostel een rondje gelopen en ik wou naar Texas Junk een leger dump maar dan voor cowboy laarsen e.d. maar ze waren helaas dicht er hing een bord met een tel. nummer dat je die kon bellen voor openingstijden dus ik bellen hoor ik binnen de telefoon over gaan lekker handig. in de middag heb ik me reis verder gepland en wat omgegooid zodat ik nu eerder in Albuquerque ben omdat daar een luchtballon evenemendt is van een week en dat schijnt geweldig te weze dus heb wat plaatsen in Texas gekipt waar ik allen als tusse stop heen zou anders was het zon lange rit vanaf Austin tot Amerille maar ik vind het wel leuk denk ik 8 uur auto rijden ff in een truckercafe wat eten haha. ow en nu me hoofdstuk Tennesee Mississippi en Louisiana is afgerond is het mischien leuk om een beetje beeld te krijgen wat ik heb gezien. heb bijna alles gedaan wat Nick en Siemon in hun american dreamgedaan hebben op uitzendinggemist.nl zelfs de kledingzaak waar hun kleding kochten voor hun optreden. en op bnn3opreis.nl besteming Nashville ook alleen jammer dat hatch show print en puckett's groccery nu een nieuw pand hebben en als je besteming Albuquerque doe zie je the balloon fiesta.