Texas Junk - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Texas Junk - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Texas Junk

Blijf op de hoogte en volg Naomie

25 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

deze komende weken zal ik niet zoveel doen als de afgelopen maand. maar dat wist ik al dat in Texas het relax wordt en pas vanaf Amerillo een bar avontuur wordt op de route 66 en ik kijk er nu al zo naar!! vandaag heb ik hier in de buurt van het hostel een rondje gelopen en ik wou naar Texas Junk een leger dump maar dan voor cowboy laarsen e.d. maar ze waren helaas dicht er hing een bord met een tel. nummer dat je die kon bellen voor openingstijden dus ik bellen hoor ik binnen de telefoon over gaan lekker handig. in de middag heb ik me reis verder gepland en wat omgegooid zodat ik nu eerder in Albuquerque ben omdat daar een luchtballon evenemendt is van een week en dat schijnt geweldig te weze dus heb wat plaatsen in Texas gekipt waar ik allen als tusse stop heen zou anders was het zon lange rit vanaf Austin tot Amerille maar ik vind het wel leuk denk ik 8 uur auto rijden ff in een truckercafe wat eten haha. ow en nu me hoofdstuk Tennesee Mississippi en Louisiana is afgerond is het mischien leuk om een beetje beeld te krijgen wat ik heb gezien. heb bijna alles gedaan wat Nick en Siemon in hun american dreamgedaan hebben op uitzendinggemist.nl zelfs de kledingzaak waar hun kleding kochten voor hun optreden. en op bnn3opreis.nl besteming Nashville ook alleen jammer dat hatch show print en puckett's groccery nu een nieuw pand hebben en als je besteming Albuquerque doe zie je the balloon fiesta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20163

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: