homeless shelter - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu homeless shelter - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

homeless shelter

Blijf op de hoogte en volg Naomie

11 November 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

We werden wakker en lau zei net of we in het huis van Jessie slapen (uit breaking bad) en ik Vond het net een dakloze opvang dus we besloten om na het ontbijt maar te gaan. Toen we zate te eten kwam die man al iid alles goed was dus wij vertele en hij vroeg hoezo we het niet leuk vonde nou de bedden kwamen uit de oorlog veren staken bedat erdoor heen en ik zei dat ik het net een dakloze opvang Vond nou ik moest maar beter op we woorden letter en het terug neme en sorry Zegge dat deed ik maar voordat we naar onze cente konde fluiten. Toen Zijn we naar Santa Monica gegaan daar in een hostel dat was een
Wereld van verschil. Daar naar het strand gelopen opzoek naar een surfschool kwame terug met een flyer dus morge ff belle. Toen nog naar de winkel geweest en we kwamen in een boeken/muziek winkel en kwam daar een plaat van the black keys tegen "brother" en die wou ik ook al Zo Graag de tog maar weer een gekocht. Lau gaat met de Tijd mee en had 4 cd's. Ze hadde ook nog een Andere die ik niet Kon van TBK dus later in het hostel op YouTube geluisterd en toen we in de Avond eten ginge halen was ie nog open dus die ook gehaald :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Monica

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 20174

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: