venice beach - Reisverslag uit Venice Beach, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu venice beach - Reisverslag uit Venice Beach, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

venice beach

Blijf op de hoogte en volg Naomie

10 November 2014 | Verenigde Staten, Venice Beach

We waren al optijd in LA daar eerst maar ff naar een slaapplek gezocht beach campings heb je in deze omgeving niet echt of heel duur omdat ze prijze reken voor die vet groote RV's met water en Electra dus besloten maar om in het hostel te gaan. Cindy uit Phoenix had gezegd dat venice beach een leuke beurt was maar alleen overdag en in de avond moet je daar biet weze maar we gingen tog daar in een hostel omdat dat dicht bij het strand was. Nou eerst konne we het al niet vinde. Keek voor de zekerheid ff op me mail en ik had een mail van ze gekregen met anders adres dat er daar in moeste checken omdat dat andere vol zat en ze hadde twee locatie's. Daar klopte echt geen reet van want dat eerste adres bestaat niet eens dat huis nummer dan en dat tweede adres was een straatje erachter het was net een Oostenrijks huis en vet gedateerd nou prima de bedde waren echt uit de oorlog. W dachte na prima en we zien wel de man was wel aardig maar echt een oplichter. De bus hadde we ook nog opgeruimd en schoongemaakt want in de koelkast lag nog steeds een laag melk te schimmelen. toen zijn we naar de boulevard gelopen vet veel swerfers en van die rabige winkels maar er liepen genoeg "normale" mensen later kwame we wel in een leuk straatje. In de avond gingen er uit eten schuin tegenover zat een goed Italiaans restaurant. Dus daar gegeten want dat hostel was ook niet zo dat je dacht laten we gaan koken daar. Toen te bed met de ijzeren veren in je rug.