steun kousen - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu steun kousen - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

steun kousen

24 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Ik heb eerst maar eens steun kousen gehaald want dit is niet te doen. Nou en het zit heerlijk hou ze het liefst de hele dag an. Het zijn compressie sokken voor te hardlopen (ik had er van de week al iemand mee zien lopen en dacht zal dat nou echt helpe lange sokke maar had het ff opgezocht hoe en wat) dus ik had het meteen in de middag getest. Ik ga morge nog een paar hale ideaal. Was ook nog naar de muziek winkel gegaan ff informeren wat het nou kost een gitaar koffer ga morge ff terug en me gitaar mee om een passend moddeltje aan te schaffen. Later me was maar weer eens gedaan dus me koffer weer fris. En ook hier heb je een incompleet paar sokken na het wasse hoe is het mogelijk

• 25 Oktober 2014 - 08:28

Safiera :

Ontbrekende sokken mystery...

Je lieve vriendinnetje vliegt zo je kant op,hoop dat je dan nog tijd hebt om te oefenen op je gitaar en dat ie niet in de koffer blijft!

• 25 Oktober 2014 - 18:25

Naomie Droog:

Echt he

Ja hoop het ook maar Moet wel likke denk en anders me laatste week flink an de gang haha

• 25 Oktober 2014 - 23:21

Dj:

Hhahahahaha

• 26 Oktober 2014 - 02:41

Naomie Droog:

Wat denk je Ik voor de zeker heid de kamer nog ff checke voor Ik ging lag me sok onder het bed opgelost

• 29 Oktober 2014 - 21:08

Marloes:

Joehoee,

Wat een verhalen toch iedere keer, leuk!
    Gezellig dat je rechter hand nu ook is gearriveerd, jullie zullen een mooie tijd beleven samen.

Thanks voor je Route 66 kaartje, super leuk. Wilde je nog appen, maar zag dat ik ons appgesprek alweer verwijderd had en je USA nr vergeten ben op te slaan. :-(

Nou heeeeeeel veel plezier samen, geniet er goed van de laatste 4 wkn (wat gaat het snel)!!!