toedeledokie santa rosa - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu toedeledokie santa rosa - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

toedeledokie santa rosa

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Albuquerque

omdat er in tucumcari niks te doen was ging ik optijd naar santa rosa en naar een meer ofzo. Er was een een groot meer maar dat lag heel afgelegen en et was ook niemand dus ik dacht ga maar weer terug toen naar blue hole net zoiets als Jacobs Well maar dat had e met 5 min ook wel gezien toen nog naar een park daar ff gezete. Incheck Tijd was 2 uur maar ik ging al om een uur heen dacht probeer het nou ik kwam er aan en het zag er al een beetje smoezelig uit dus ik naar de receptie en daar zat zon hindoe man die geen knap woordt Engels sprak echt wie dat het lad heeft binne gelaten maar goed ik zei heb je een online reservering van me hij gebrekkig dat de computer het niet deed dus ik zeg laat maar zitte ik ga wel ergens anders heen. Toedeledokie. Dus ik ging alvast naar Albuquerque ik gokte het ermaar op dat er nog wat vrij was ivm het balloon fiesta anders slaap ik wel in me auto als het moet. Onderweg was zag je alleen de weg en Voorde rest vlak landschap en af en toe een berg heel mooi en het linkt ook of de lucht lager is maar dat komt gewoon omdat je tot aan de horizon ken kijke. Ik kwam nog een bord tegen voor een exit voor old 66 maar ik zag in de verte al een bui dus dacht beter als ik dat maar niet doe wie weet waar ik weer terecht kom. En je kom vet veel campers tegen en hele touringbussen als camper en daarachter hangt vaak nog een jeep ook. Ik ging als eerst naar wat ik morge had geboekt maar ze zaten vol toen maar op internet wat geboekt. Ik ging ook nog naar whole foods dat is echt me lievelings supermarkt wat alleen in een groote stad zit. Het is een biologische/ natuurlijk supermarkt maar niet geitewolle sokkerig maar hip. En lekker vers kant en klaar eten en een saladebar dat hebbe alle goeie supermarkten hier ideaal ken je zelf samenstellen wat je erin wil en zoveel keus. En je krijg het in een papieren zak net als in de films zo leuk.