vintage around town - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu vintage around town - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

vintage around town

05 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Austin

Vandaag ging ik weer verder met me vintage tour nu door de stad. Ze hebben special een brochure ervoor. Echt toffe spulle Hier ik had een vet gaafe stoel gezien maar ken helaas niet in me koffer. Vroeger keek ik Dommel en Semafoor had een uitvinding bedacht en dat was een scanner en Als je Dan een voorwerp scande kwam het op een floppie zodat je alles makkelijk mee Kon neme en Als je het Dan weer wou scande je het terug. Nou dat had ik moete hebben. Later ree ik weer terug naar w congress street waar ik gister was en ging weer naar dat parkje waar live muziek was had ik net me drinke en eten ging ik zitte is de band klaar. Ik zat wel lekker dus dacht wacht wel op de volgende maar toen las ik dat er ook nog een vintage winkel was met muziek instrumenten e.d. En nog maar een uurtje open was dus ik daar snel heen helaas hadde Ze geen gitaar koffer waar ik nog op zoek naar Ben. Dus ik weer terug en het is daar best druk met Parkeren maar mijn plekkie is elke keer vrij. Ik had wel een ouwe koffer en schoene op de kop getikt bij mekaar omgerekend 19,5€ een Ander zou Zegge ouwe troep maar ik Vind het enig. Einde middag was ik weer in het park en hoor ineens vet kreepy een speelgoed liedje was het de ijsco wagen. Ik zei nog tegen Geraldine dat ik niet wist wat ik moest verwachte van Austin maar dat ik het echt heel leuk Vind. Ze zei ook dat iedereen na dat ie is afgestudeerd naar een andere stad of staat gaat in amerika maar mensen in Austin blijven na dat Ze Zijn afgestudeerd. Nou ik snap dat wel