ACL music festival - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu ACL music festival - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

ACL music festival

Blijf op de hoogte en volg Naomie

03 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Austin

Nou ik had natuurlijk Geen bericht terug gehad over het ticket dus ik ging gewoon maar heen en kijke of ik daar nog wat kon regelen. Ik had me auto geparkeerd downtown en er waren shuttle bussen die je naar het park bracht waar het festival is. Dus ik vroeg aan mense van het festival waar de mensen een beetje staan die van hun kaarten af moeste. Eerst kon ik niks vinde en toen zag ik een paar negers rond lopen en dacht die zijn kaartjes aan het verkopen anders lopen ze hier niet. Ik sprak nog ff een man en die moest er drie hebbe dus hij zei al mischien kenne we een deal sluite met ze. Het moest allemaal een beetje stiekem ivm politie. Dus een paar van die gaste achter kaarten aan je betaal dan wel twee tientjes meer maar dit is wel het snelst. Die man had er inmiddels twee en later was er weer een ticket hij zei neem je hem maar alvast. Er komt zo wel weer een voor mij. Dus ik naast die neger ik zei ik registreer het eerst online voordat ik betaal want dat weet ik zeker dat het echt is en stiekem ticket en later geld over steken. Het begon elf uur en half twaalf was ik binne dus dat was mooi optijd. En wat was het groot en wat een volk in het begin was het nog rustig maar einde middag ik keek om en ineens Wow vet veel mense. En het was heerlijk weer 25 graden af en toe een bries en in het begin kon je nog lekker zitte en naar een band kijke. En echt zo grappig capital cities speelde hier ook die ik 5 weken terug in Nashville had gezien en het was zo grappig bij hun op trede was een doofe tolk ik had het eerst niet gezien maar toen ik het zag moest ik echt lache. Ik heb echt zoveel optredens gezien. Ow en Paolo Nutini dat was toff. Wat me trouwens op viel is dat geen een jonge gel in ze haar heeft. Waar je dan al niet op let he. En vet veel mense nemen een vlag op een stok mee. Om elkaar makkelijk terug te vinde ofzo geen id. Ik had met me zelf afgesproken dat ik drie biertjes mocht omdat ik nog met de auto terug moest. Nou dat is me gelukt alleen waren het drie blikjes bier a halve liter. Openend liep ik naar een ander podium en ik wou de zelfde weg in als een jonge en hij zei ga maar maar ik zag dat ie met een vriend was dus ik zeg ga maar joh eh go ahead. Toen moest ik maar ff wat eten en water gaan drinke. Ik had een taco met sla erin en fried shrimp en ja weer wat nieuws fried advocado. Was lekker maar volgens mij alles wat je frituur is lekker. Het was in het donker echt een mooi gezicht Main stage met bomen en daar achter de stad met alle wolkenkrabbers. Overdag trouwens ook. Ik was niet helemaal tot het end gebleven want ik was loof en als iedereen straks allemaal de bus in moet duurt het helemaal lang voordat ik thuis ben. Toen nog ff tv gekeken en me verhaal gedaan. Ik had zaterdag en zondag zo weer heen gekend maar het blijft geen feest. Jammer dat het niet te zover weg is anders had ik volged jaar zo een weekend heen gegaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 20155

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: