jacob's well - Reisverslag uit Cedar Park, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu jacob's well - Reisverslag uit Cedar Park, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

jacob's well

Blijf op de hoogte en volg Naomie

02 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cedar Park

Vandaag ging ik eerst naar jacob's Well in wimbley dat is in een natuurgebied. Het was best lastig te vinde en je ree door dorpjes tusse de heuvels door en toen ik er bijna was ree ik door een dorp en daar kwam ik elke keer herten op de weg tegen en die lopen daar dood normaal op de weg echt zo van Ow je wil erlangs dan ga ik wel ff opzij. Je moest eerst een stukje lopen en de rotsen af vet smal was dat je moest dwars erdoor heen anders kon het niet. voor dat je bij het water kwam ik had het veel groter verwacht. En ik dacht Ow lekker ga daar de middag rondhangen en zwemme maar dat mocht al niet meer pas in de lente weer. Dus het werd pootje baden. Het zag er echt mooi uit het is echt een put in het water en hoe dieper hoe donkerder blauw het werd. Toen ging ik naar Cedar Park half uurtje vanaf Austin daar slaap ik bij Geraldine Paul en hun kind Guy. Ik kreeg na de ronleiding eten, sluppy Joe dat is rundvlees uien tomatensaus ketchup en worcestershire sauce. En kreeg nog tomaat advocado en arsperges. Lekker combi. Iedereen at wat anders en op de bank en niet eens gelijk. Later ging ik naar het park wat vlak bij is harlopen er waren vet veel mensen in het park. Harlopen wandelen voetballen honkbal. Het is leuk zo als hier als je dan van huis ga naar het park soorte net of je er echt woon. Geraldine had me nog heel veel tips gegeven en ze dacht dat ik kwam voor Austin city limits music festival. Maar ik had daar nog nooit van gehoord dus ik googelen en ik nu wil heen de tickets zijn uit verkocht dus ik vroeg of er een site was waar mensen ticket verkochte craigslist.org de Amerikaanse marktplaats dus ik heb nu twee mensen gemaild dus afwachten het is een drie daags festival vr. za. zo. En ook volgend weekend ik had de line up gezien en wil morge Heen als ik niks hoor via de mail dan ga ik voor de ingang kijke wie er kaartjes verkoopt. Het festival begint om 11am tot 10pm dus ik hoop het zo dat het lukt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cedar Park

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 20131

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: