nieuwe wagen - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu nieuwe wagen - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

nieuwe wagen

Blijf op de hoogte en volg Naomie

28 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

Ik zat te ontbijten en er zat een jongen aan de tafel en vroeg om een goed rondje om te hardlopen want iemand had tegen hem gezegd dat ik elke ochtend een rondje ren. Ik was nog maar een keer weze renne en dat was in de avond. Ik wou nog zegge Ow ik ga vanavond weer maar dat is niks renne met bog iemand. Ik moet vandaag naar het vliegveld daar me auto omwisselen dat was 30 min. Buiten de stad. Ik hoopte zo dat ik weer uit een hogere classe mocht kieze. Ik loop met die vrouw naar buiten en zegt ze Toyota Carola? Eh nee dus ik zeg ik had een Dodge avenger en dat bieviel me wel. Ow daar staat nog een zwarte pak die maar mooi!!! Dus ik heb weer dezelfde met airco die het weer doet en schoon is en knappere velgen en hij rijd ook beter legt beter op de weg ff zwaarder. Of dat komt door me TEX-ASS. Ik had een nummerbord uit Florida en nu uit Illinois. De snelweg is zo groot hier 12 banen naast elkaar over exits links en recht en ik rij hier alsof ik het al jaren doe terwijl in NL zou ik niet denke rij ff naar A'dam of Rdam. Ik had een ticket gekocht voor de experience hedrix tour voor morge avond dus ik ging op Netflix gelijk de biografie van Jimi Hendrix kijken erg interessant hoe dat allemaal gegaan is. en op YouTube staan al amateurs beelden van de tour dus ff een minuutje gekeken en dat klonk goed heb er echt zin in!!! Ze zijn hier wel pittig op straat voor hardlopers ze wachte voor je bij een kruising en gaan stukje achter uit dat je er langs ken ik was wel ff verdwaald zat niet op te lette en na een tijdje dacht ik waar ben ik eigelijk. Later kwam ik wel weer een bekende straat tegen. Er lopen op straat vet veel salamanders en vlak voor je voeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 20184

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: