de of het - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu de of het - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

de of het

Blijf op de hoogte en volg Naomie

27 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

ik ging opzoek naar een map van route 66 ik weet al welke ik moet hebben dus ik ging naar een hele groote boeken winkel maar daar hadden ze dien niet zowieso geen map alleen maar boeken. maar ik heb nog ff de tijd. toen ging ik naar een mega shopping mall met een ijsbaan erin en echt niet normaal ik elke shopping mall hebben ze een vreet hoek ik denk 1 derde is vreetwerk in een mall en niet zoals bij ons leuke tentjes en terassies nee fastfood enzo bizar. ook waren er jonge pupies in een kooitje teon dacht ik zal leuk weze als ik er een me ken neme gezellig voor onderweg maar datis niet handig. toen weer naar de hostel of het hostel weet niet hoe je het zeg. en zat ff op internet te zoeken of ik ergens me wenkbrauwe kon laten doen want ze waren weg. dus ik daar heen het was in een luxe drogist waar een browbar en ook kapsalon inzit. moest 20 min. wachten en ik werd geholpen en het is weer opgeknapt. je kreeg een briefje mee voor naar de kassa dus vraagt die overdreven homo knul of ik er nog een tip bij wou doen. maar als ik iedereen hier moet tippen en elke zwerfer die om geld vraagt wat geef dan sta ik met een paar weken op straat. ik tip alleen als ik bedient wordt aan een tafeltje. dus ik zei nee nou hij gaf me bonnetje en draaide ze kop en en kon geen gedag meer van af ik dacht flikker tog op!!! er lag nog een meisie op de kamer maar die is weg en er zijn wat jongens bij gekomen dus ik leg nou met 6 jongens op een kamer oja en er legt ook een chinees ofzo en die praate vanacht in de slaap ik dacht waar ben ik beland was ff vergeten dat die er ook lag. en ik heb een begin gemaakt voor een playlist voor route 66

• 28 September 2014 - 22:33

Jolanda:

Haha Naoom ik moet echt lachen om je verhalen! Zit er niet 1 leuke jongen tussen die 6?:P
    Have fun! X Jolanda

• 29 September 2014 - 01:23

Naomie Droog:

Hana nou ze durve niks te Zegge en Ik ook Alleen hey dus dat weet Ik niet. Maar er zijn weer twee nieuwe jongens x