camperen op het strand - Reisverslag uit Oxnard, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu camperen op het strand - Reisverslag uit Oxnard, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

camperen op het strand

Blijf op de hoogte en volg Naomie

09 November 2014 | Verenigde Staten, Oxnard

We gingen optijd weer door zodat we zeker een plekkie hadde op een beach camping eerst nog wel ff gedoucht want dat was ook al weer een paar dagen terug niet omdat ik dat niet wou maar kon niet. We belanden ergen bij oxnard. Het is echt naast de highway 1 daar is dan nog een weg naast en daar parkeer je je wagen en sta op het strand. Je plek is 10 meter breed en dan naar zee nog 20 meter ofzo met picknick tafel en vuurton. Als eerst ginge we zonne maar je leg er echt als enige er stonden al mensen en later kwame er nog meer maar die zaten voor de auto. Laten ginge we nog ff boodschappen halen voor avond eten we hadde sluppy Joe gemaakt dat wat ik in Austin bij dat geZin had gegeten het was alleen niet net zo lekker maar kwam in de buurt. De lucifers waren nat geworde we hadde ze al in de zon en in rijst gelegd maar dat werd niks meer toen an de buren vuur gevraagd en de vrouw vroeg an Laura of we bog koek hadde want dat was ze vergeten ik had net die middag van die droge kinderkoekjes gekocht in de vorm van een dier nou die kon ik afstaan die dacht vast voor wat hoort wat naja er konden koken. Tusse door nog de auo omgekeerd zaten we niet zo in de wind met de keuken. In de middag hadde we nog een leuk spel gedaan er lagen allemaal keien op het strand dus we ginge een soort van jeu de boul/curling doen. Drie cirkels in het zand de kleinste 10pnt. Middelste ring 6pnt. En buitenste 3pnt. En ieder had drie keien en mocht gooien. Nou we werden openend bloedvanatiek en ook echt onze eigen keien. Nee dit is meines die legt beter in de hand ik had bijna nog me stift gepakt om je eigen naam erop te zette haha. Maar weer optijd te bed links hoorde je de auto en rechts de zee