de mist in - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu de mist in - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

de mist in

Blijf op de hoogte en volg Naomie

08 November 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Van ochtend vroeg vertrokke voor dat er een park ranger ons zou zien we hebben ook Niks betaald. Het was Hier onwijs mistig we dachten dat trekt Zo wel weg maar het bleef Zo we gingen om 9 uur maar ergens ontbijten we scheurden van de honger er hadde gister om 3pm voor het laatst gegeten. Onderweg kwame we zee olifanten tegen die lagen langs de kust echt onwijs veel we gingen de auto uit en het was net of je naar zon natuur film keek en je Kon ook uren blijven kijken naar de beesten. Af en toe onderweg staken we ons hand uit het raam om te voelen of het warm genoeg was Zo niet hoefde we Hier niet te stoppe. We dachten nu maar optijd naar een camping te zoeke. Maar die waren ook al vol toen kwame we in Santa Barbara en daar was nog een plekkie toen nog over de boulevard gelopen en opzoek naar een handoek voor op het strand en eindelijk heb ik er een. Toen terug naar het RV park stond er Iemand op onze plek ik nog kloppe op de deur deed Niemand open weten we ook hoe het voelt;-) we hadde ernaast geparkeerd en bleve daar maar Staan.