wild camperen - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu wild camperen - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

wild camperen

Blijf op de hoogte en volg Naomie

07 November 2014 | Verenigde Staten, Big Sur

Nou ik had het ook best zwaar vandaag. Het was voor het eerst echt mistig Hier toen we naar de hippie buurt ginge trok het al snel weg. Het is een straatje met leuke winkeltjes ik had nog een vet mooie goed gekocht met veertje erop ;-) in een echte hoede winkel. Toen Zijn we naar de kust gegaan daar was een camera obscura dat wou ik Graag zien maar daar was het weet vet mistig dus was niet open heel jammer het was ook net of je in ierland liep of Zo daar nog wat gegeten en toen op naar het zuiden langs de kust het was echt een mooi gezicht je zag de zon boven de zee met een dikke mist laag er tussen in. Toen het donker werd Ginge we maar opzoek naar een camping nou de eerste was al vol de jufvrouw zei dat alles vol zat maar dat we het op een camping nog konden proberen. Dat was een self registration camping dus wij zoeke naar een plek er waren lege plekken met een kaartje occupied en arriving tonight Dus we dachte dat het laatse vrije plaatsen waren en daar waren er ook heel veel van dus leek ons stug dat er nog zoveel mense nu nog komen dus auto maar neer gezet en gaan slapen. Toen werd er op het raam geklopt de knul zei dit is onze plek we hebben online gereserveerd ok Dan gaan we dus we hebben hem op de parkeerplaats gezet en Zijn daar verder gaan slapen