springkaan & worm - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu springkaan & worm - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

springkaan & worm

Blijf op de hoogte en volg Naomie

20 September 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

Ik wou vandaag op swamp tour dus optijd er uit zodat ik Kon bellen of er nog plek was maar voor vandaag zat alles vol dus nu ga ik morge. Dus me planning om gegooid. Op naar city park. Heel groot park in NO en mooi ook je had een gedeelte met kunst, speciale bloemen en planten en vis gedeelte en sport. Toen ging ik naar de vlinder tuin wat daar had ik nog een kaartje voor niet dat ik Graag heen wou maar het hield me van de straat. Het is leuk voor kinderen maar een dinf Vind ik wel leuk er werden insecten klaar gemaakt om te eten dus dat Kon ik niet over slaan. En ik Moet Zegge de krekels en wormen waren lekker. Het is Zo lekker dat ik Niks Moet want in de ochtend denk ik ow ik ga dit doen en later denk ik ow ken dat wel doen. Ik verzin elke keer wel wat anders en/of beters. Zo dacht ik ook vanavond ken ik wel weer eens naar de kroeg. Dus Zo gedacht Zo gedaan eerst ging ik ff ergens eten. Ik zat in een Klein binnetuintje op bourbon street met een jazzbandje. Als de band pauze neemt komt een ervan altijd ff langs voor een fooitje dus ik gooi wat In die emmer zegt ie waar Kom je vandaan? Denemarken ik zeg nee Nederland zegt ie in het nederlands dank je wel. Bourbon street is Zo Lang en Zo veel kroegies dus ik ging Alleen ergens in waar een live band speelt. De eerste kroeg stond een goei band maar was niet echt me doel groep maar er was goeie muziek. Er waren van die middel bare mensen die ook weer eens uit waren en die sloofen zich echt uit. Zegt een man wil Der nou Niemand met jou danse ik zeg nou dat hoeft ook niet hor. Openend hadde Ze pauze dus liep weer ff verder wat een volk loopt er daar echt van die toeristen en aparte straat artiesten en politie op een paard stod ik nog bijna in de strond. Stomme beesten. Toen kwam ik in een tent met een rockband. De zanger zij de hele Tijd Als je Boven de 40 Ben ken je het wel. Nou ik ken het ook hor. En Ze speelde het nummer radar love van the golden earring. Ook deze band moest weer pauze dus ik ging er weer van door voor de rest waren er geen kroegen die ik leuk Vond klinken van af de straat en de bands hadde nog steeds pause dus ik dacht mischien ook maar beter Als ik ga want Moet morge ook weer optijd op swamp tour. Nu Ben ik nog ff blues brothers aan het kijke in de hostel. Loopt er een kakkerlak over de vloer. Nog een joekel ook. Bah. Naja mischien Vind ik Ze ook wel lekker. Ik Ben vandaag ook al een paar keer gebeld maar door maar ik heb aan Niemand me nummer gegeven Hier en Ze spreken ook gebrekig Engels heel vaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 20120

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: