Johnny Cash Museum - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Johnny Cash Museum - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Johnny Cash Museum

Blijf op de hoogte en volg Naomie

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag ging ik naar the green hill shopping mall om daar een iPad te kopen. Ken ik daar me reis verder mee plannen. Toen ik terug kwam downtown ging ik naar het Johnny Cash Museum dat was echt mooi en alles lag er zowat van The man in black. Kleding, documenten, instrumenten, platen Enz. Er was ook een extra tentoonstelling van Sun Records van Elvis, Roy Orbison, Carl Perkins. En de blue suede shoes van Carl stonde er ook maar die stonde ook in The Country Music Hall of Fame net efies anders. Dus of hij had twee paar of een van de twee houd de boel voor de gek. Toen ik terug liep naar de bus kwam vago nr. 2 naar me toe hij vroeg of ie dit shirt an Kon Als ie bier ging drinke er stond iets op over kinderen en de kerk ik zei doe maar een Ander aan hij bleef natuurlijk door Lulle dat een vriend van hem bij het stadion werkt en wel kaartjes Kon regelen dus of ik met hem mee ging. Ik zei nee ik hou niet van football en dat ik met me vrienden had afgesproken. Er was een American football game en het stadion is naast het centrum dus overal liep politie en fans. Hij vertelde me nog over the free music festival dat er ook vanavond is. Toen ik van me motel weer terug ging naar broadway dat is de straat waar alle kroegies Zijn. Daar is al Vanaf half elf in de ochtend live muziek goed dat Laura later komt anders zate we er al. Dus ik liep The Tin Roof in en klonk leuke muziek. Dus ik ging mooi an de bar zitte en bestelde een Budweiser en wat te eten. En de wedstrijd werd live uitgezonden. Later raakte ik aan de praat met Sarah and Amanda die zoude naar de wedstrijd maar het regende knijterhard dus ginge Ze in de kroeg kijke. Dus daar zat ik mooi een tijdje mee en Kreeg tips waar ik heen moest gaan. En ik Kreeg nog een shotje van Ze wat Ze ik America drinken het heet Fire nog iets maar niet Fireman het is wisky met kaneel smaakt net Als die firebal van vroeger. Die meide gingen tog nog naar de wedstrijd want het was in middels droog. Ik liep weer Richting de bus en dacht laat ik tog maar ff kijke bij het festival daar nog een paar biertjes gedaan en de band die speelde klonk best bekend het was capital cities. Het was weer een leuke dag!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 20122

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: