de man met de enkelband - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu de man met de enkelband - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

de man met de enkelband

Blijf op de hoogte en volg Naomie

27 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Safiera je heb je zin hor ik loop naar de bushalte voor me motel en jawoor de eerste vage gast gaat alweer met me prate en ook nog Lang haar saf bare verhalen en zei dat ie voorwaardelijk vrij was en liet z'n enkel band zien en natuurlijk gaat ie naast me zitte in de bus haha hij was heel aardig hor vertelde over Nashville en dat je bij Starbucks wifi heb met airco. Belt ie nog een maar van hem ja ik zit Hier in de bus met een really cool chick from the Netherlands maybe we can hang out with her. Nou NO WAY (leuk om te Leze he mam) gelukkig stapte ie eerder uit. Ik was best wel optijd downtown dus ik maar rond gelopen om de stad te verkenen en wie denk je dat ik tege Kom jawoor de enkelband man ik hij zei waar Starbucks was en ik wenste hem nog en fijne dag toedeledokie. ff bij Starbucks gezeten en ging toen naar Country Music Hall of Fame daar mocht je rond lopen en had nog een tour door Hisroric RCA dat was heel leuk!!! was natuurlijk de jongste van het stel de rest was al gepensioneerd. De tour leider vroeg waar ik vandaan kwam en vroeg meteen Elvis fan zeker dat was hij ook dus het meeste ging ook over Elvis hij ja veel Meer verhalen over de artiesten zei die maar het duurde maar een uur. Ik heb op de zelfde piano gezeten waar Elvis en vele Andere artiesten op speelde cool he?!?! Ik had gegeten in puckett's grocery ga der van de week nog een keer heen echt leuk om te zitte toen weer rond gelopen dus ken de weg nu op me Duim. Zei Iemand die langs liep nice Boots mense vroege ook de weg an me Ze dachte die is vast van Hier haha



Nou ik vermaak me Hier wel ;-)

  • 28 Augustus 2014 - 09:10

    Safiera:

    hahaha fantastisch...
    Ik had t al voorspelt jongen.
    Al die vago's komen op je af... Onze 2ehandswinkel vrienden zullen jaloers zijn!

    Eindelijk de geschiedenis van je held in t echt beleven. Ik heb vanmorgen Hidde voorgelezen maar deed eerst de zin in het engels en daarna in t nederlands. Anders wordt t wel heel ingewikkeld. Alleen Ben zegt dat we dan wel bij t verhaal wat muziek moeten laten horen. Dus we gaan even wat muziek opzoeken :)

    En onthoudt je wel de tip van line? Je bent daar NIET alleen...
    Nu nog op je kibboots,straks op je echte cowboy laarzen:)

    Kan niet wachten op je volgende verhaal.

    Ennuh..... je kan ook foto's bijvoegen hoor op deze site (hint)

    xx Saf

  • 28 Augustus 2014 - 18:18

    Marjan:

    Jahoor en een lekker ding onze ideale schoonzoon hahahah leuk vind ik dit dat we zo iedere dag contact hebben nou wij gaan pannenkoeken eten en vanavond op verjaardag naar Tante Willy ik zal ze feliciteren van je.

    Have fun tot morgen Mam en Pap

  • 29 Augustus 2014 - 07:40

    A&G:

    Hoi Naomie,

    Dat zijn nog eens binnenkomers in de USA! Nou dan heb je dat maar weer gehad. We zijn benieuw naar je volgende verslsg. Geniet er van.

    Groeten A&G x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 20174

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: