in the Getto - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu in the Getto - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

in the Getto

Blijf op de hoogte en volg Naomie

15 November 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Ik zou ff met de auto boodschappen hale ik moest links maar zag rechts een farmers market dus daar eerst ff een rondje gelopen. Toen wou ik me auto pakke maar ik Kon geen Kant op met die bak ze hadde me vast gezet het is een best krappe parkeerplaats dus Kon ook niet recht achter uit. Nou Dan maar lopend heen het was 40 minutes lopen het laatse stuk be lande ik echt in de Getto van San Diego allemaal zwervers en ik moest onder een brug door het meurde naar pies allemaal karton langs de Kant winkel wagentjes en hutjes gebouwd ik wou nog een foto maken want volgens mij was er Niemand Thuis maar durf de het niet an Straks komt er Iemand uit het hutje of rent langs me en jat dat ding. Nou ik was blij dat ik er was ik dacht nog zal ik een taxi terug neme want het is over duideliik dat ik een toerist Ben en makkelijk doelwit haha maar ik deed het niet ik liep gewoon weer terug wat wille Ze doen het Zijn tog geen groepe want op straat is het ieder voor Zich. Toen ik terug kwam ging ik ff eten en in de middag Ben ik naar de haven gelopen en de hele middag rondje gelopen en in de haven lag de holland America line uit Veendam. toen ik terug kwam ging ik ff op bed leg en Ben er ook niet Meer Vanaf gekomen Kon niet Meer lopen op slippers de hele stad door is geen succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 20134

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: