KATER met alles in hoofdletter - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu KATER met alles in hoofdletter - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

KATER met alles in hoofdletter

Blijf op de hoogte en volg Naomie

13 November 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

Dit is niet normaal Zo erg we hebben de hele dag op bed gelegen. Om ste beurt zeide we ow ik Moet spuuge of ik heb hoofd pijn en de wc was ook te ver lopen lau dacht al dat Ze het niet zou halen. Om twee uur dacht ik ik ga wel vette hap halen mischien dat het de pijn iets verlicht nou nee Zelfs dit hielp niet ik zat te shaken aan tafel dus gauw te bed om 7 uur zat er weer een Beetje leven in te komen dus same wat eten gehaald nou daarna derect weer te bed. En het erge is we waren al om 2 uur Thuis uit de kroeg. Ik denk tog dat de shotjes funnest waren. En het was Laura's laatse dag haha. Helaas geen foto's van vandaag

  • 15 November 2014 - 07:01

    Safiera :

    Hahaha ik heb nog wel een paar foto's hoor!
    Jammer dat ik die niet kan toevoegen.
    Maar jullie hebben genoten :-)

  • 15 November 2014 - 07:23

    Naomie Droog:

    Beter als je die in het archief laat;-)
    Dat maakt het al gauw weer goeD en door de kater had Ik Niet zon erging in me spierpijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Monica

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 20166

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: