hangover part 1 - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu hangover part 1 - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

hangover part 1

Blijf op de hoogte en volg Naomie

26 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

Nou het plan was om te gaan tailgaten dat is Als eer grote football game is Dan gaan mense op de parkeerplaats Staan en auto vol bier en eten en mensen hebben al jaren Hun vaste tailgate buurman. Dat had dat grietje uit Lafayette me allemaal verteld en dat leek me wel mooi dus ik had helemaal uit gezocht in welke stad er een game was en helemaal verdiept in de NFL en de Arizona Cardinals Staan Boven aan ik had in me hooft dat het rond 4 uur begon. We werde rond 1 uur wakker en dacht ff voor de zekerheid kijke maar het was al begonne dus die vlieger ging helaas niet op en moeste ook nog shirt kopen en alles dus waren anders dik te laat. En hadde ook een kleine kater dus we gingen maar alvast op zoek naar een Halloween costuum want Hier hadde Ze party city dat is een hele groote verkleed zaak nou eerst maar ff een vettehap halen om het herstel te versnelle. Nou hadde Ze onze maar niet toen naar de volgende daar war gepast dat was het ook niet nou we Zijn wel naar 4of5 party cities geweest maar alles was te kort ik wou Als non maar die jurk kwam net over me kniee dus we hebbe de hele dag rond gereden in Phoenix en Niks gezien Alleen party city en Burger King en de McDonald haha toen hadde we een paar biertjes gehaald en eten en zaten in de tuin toen kwam Cindy die hadde we nog niet gezien dus daar ff mee te ouwehoeren. En die zei gaan jullie mee biertje doen bij dat cafetje waar dereck Gister zat. Dus daar zate we met Ze vieren heel leuk tentje vet Klein van binne en buiten gezellig terasie Helaas geen tel mee voor fotos maar die knul die er werkte had ff fotos gemaakt die zou ie naar Cindy sturen en die mails het weer dus komt er an. Toen we naar huis ginge zate we met Cindy nog ff buiten en lieten we de drop proeve en zij pakte uit huis ook allemaal eten an daar dus hadde een proeve rijtje en ik de container in de koelkast zag ik al een fleS Vonka en dacht dat is een leuk Welkom maar hadde het nog niet he dronken dus Cindy pakt het en verteld dat het een mix is met tomatensap en dat somigge mensen het in de ochtend dronke nou het was echt lekker en ik denk echt een goede kater killer dus goed voor morge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cogdill Center

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 20168

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: