groupie - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu groupie - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

groupie

Blijf op de hoogte en volg Naomie

30 September 2014 | Verenigde Staten, San Antonio

Toen ik daar de riverwalk liep zag ik de tourbussen weer staan en keek nog ff of ik wat zag en liep weer door. Loop ik lang een bankie waar mense zate te wachte op de bus en ff later begint iemand achter me te praten tegen me. Een gozer en die vroeg waar ik vandaag kwam en of ie me gezelschap kon houwe. Hij zat net nog op de bus te wachte en was denk niet helemaal 100 ik zei nee ik heb afgesproken met vriende. Ik had bedacht dat de tourbussen rond 12 zoude vertrekken dus ik dacht hoe dicht bij ben eigelijk om op de foto te gaan met Jonny lang maar dacht nee joh doe normaal en tog liep ik weer ff terug dus ik te wachte kwam liep er openend een man naar de bus vast de chauffeur dus is vraag naar Jonny nou die man deed vet stom die is hier niet. Nou dat leek me stug want iedereen gaat die bus in. Hij dacht vast heb je er weer zo een. Dus ging maar weer verder wachte had geen zin want hij rijd de bus voor de deur en je zie tog niks. Toen een heel stuk langs de riverwalk gelopen echt lang en als je dan weer op straat niveau kom ben je echt in een totaal ander wereld. In de middag ging ik naar een park harlopen en nog ff gezwommen. Het zwembad is echt naast me motel deur. Toen ging ik weer naar de riverwalk wat eten en ik had nog ff gepingeld op me gitaar lache dat ik dat nu ken zegge het klinkt nog nerges naar maar je moet ergens beginne. Ik had alleen me duim nagel afgebeten en die mis ik nu wel. Het is makkelijker met nagel. Ik ben nu bezig met ode to joy van Beethoven haha klink meer dan dat het is maar 5 noten maar pas als ik dat onder de knie heb ken ik door.

  • 04 Oktober 2014 - 06:50

    Safiera:

    Nagel af gebeten????
    Ransbak :-)

    Blij dat je zo geniet. Ik geniet weer van jou verhalen:-)

  • 05 Oktober 2014 - 05:16

    Naomie Droog:

    Ja dat doe Ik Altijd maar Ik Moet nu Niet Meer me Duim doen. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Antonio

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20170

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: