groupie - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu groupie - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

groupie

Blijf op de hoogte en volg Naomie

30 September 2014 | Verenigde Staten, San Antonio

Toen ik daar de riverwalk liep zag ik de tourbussen weer staan en keek nog ff of ik wat zag en liep weer door. Loop ik lang een bankie waar mense zate te wachte op de bus en ff later begint iemand achter me te praten tegen me. Een gozer en die vroeg waar ik vandaag kwam en of ie me gezelschap kon houwe. Hij zat net nog op de bus te wachte en was denk niet helemaal 100 ik zei nee ik heb afgesproken met vriende. Ik had bedacht dat de tourbussen rond 12 zoude vertrekken dus ik dacht hoe dicht bij ben eigelijk om op de foto te gaan met Jonny lang maar dacht nee joh doe normaal en tog liep ik weer ff terug dus ik te wachte kwam liep er openend een man naar de bus vast de chauffeur dus is vraag naar Jonny nou die man deed vet stom die is hier niet. Nou dat leek me stug want iedereen gaat die bus in. Hij dacht vast heb je er weer zo een. Dus ging maar weer verder wachte had geen zin want hij rijd de bus voor de deur en je zie tog niks. Toen een heel stuk langs de riverwalk gelopen echt lang en als je dan weer op straat niveau kom ben je echt in een totaal ander wereld. In de middag ging ik naar een park harlopen en nog ff gezwommen. Het zwembad is echt naast me motel deur. Toen ging ik weer naar de riverwalk wat eten en ik had nog ff gepingeld op me gitaar lache dat ik dat nu ken zegge het klinkt nog nerges naar maar je moet ergens beginne. Ik had alleen me duim nagel afgebeten en die mis ik nu wel. Het is makkelijker met nagel. Ik ben nu bezig met ode to joy van Beethoven haha klink meer dan dat het is maar 5 noten maar pas als ik dat onder de knie heb ken ik door.

• 04 Oktober 2014 - 06:50

Safiera:

Nagel af gebeten????
    Ransbak :-)

Blij dat je zo geniet. Ik geniet weer van jou verhalen:-)

• 05 Oktober 2014 - 05:16

Naomie Droog:

Ja dat doe Ik Altijd maar Ik Moet nu Niet Meer me Duim doen. :-)