laatste dag Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu laatste dag Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

laatste dag Nashville

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Stond ik op me "tippelzone" te wachte op de bus rijd er een auto langs en keert weer om stopt ie langs de weg ik denk o god wat krijge we nou weer loopt ie naar me toe en zegt you're a very beautiful woman would you have a dinner with me dus ik zei maar weer dat ik een vriend had zegt ie die hoefd het tog niet te wete. Nou ik heb hem late wete dat ik geen interesse had en ging er weer van door. Nog maar wel ff pittig me hand opgestoke. Morge nog een keer met de bus en Dan gelukkig een eige wagen. Ik ging mooi optijd de kroeg al in Robert's Western World zat ik mooi an de bar dat is echt het best Als e Allen Ben je krijg altijd praat eerst zat ik naast zon typisch hill billy cowboy het liefst zou je met zon man op de foto gaan maar het is natuurlijk geen atractie en later raakte ik nog aan de praat met paar mense die daar wonen en die hadde weer een vriend in Utrecht wonen ik denk wat zege Ze nou. Als ik Alleen an de bar zit Moet ik alweer lache om me zelf want Dan denk ik ik lijk wel zon ouwe vrijster die der verdriet weg drink an de bar hahah. Ze gooie Hier echt alles in de vetpan want die mense naast me hadde gefrituurde augurken met knoflook saus. Nog nooit gezien. Ik was ook weer optijd terug alvast koffer gepakt en morge weer door!!! Op naar Franklin TN!!!

• 01 September 2014 - 08:29

Dj :

Hey ouwe vrijer gelukkig mannen en aandacht genoeg;) veilige reis naar Franklin maak even foto van je auto X

• 01 September 2014 - 15:51

Naomie Droog:

Nou liever Niet van dit soort Dood eng ;-) ja Ik kom zo! all een foto makes Ben benieuwd wat Ik krijg