zadelpijn - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu zadelpijn - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

zadelpijn

Blijf op de hoogte en volg Naomie

05 November 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag hadde we fietsen gehuurd en Zijn we over de golden gate brug gefietst. Iedereen die een fietst huurde deed een helm op. Ik een passe maar deed het tog maar niet. Met Los haar is Niks. Er was een fiets route die je Kon volgen dus dat dede we en rede over de brug door Sausalito en tiburon en Dan terug met de Boot naar SF. Nou Niks is recht dus heuvel op en af nou wat een hel en het Zijn nou niet de comfertabelste fietse gelukkig wel versnelling. We hadde nog wel ff lekker gezeten in Sausalito en het uitzicht van af de boot was ook mooi langs Alcatraz en de zon ging net onder achter de Golden Gate Bridge dat leverde mooie plaatjes op de zon gaat Hier al ff na 5 onder. maar toen we terug kwame waren we stik an t end

• 09 November 2014 - 09:41

Safiera:

Jij als hollander een ervaren fietser hoeft toch ook geen helm op

• 15 November 2014 - 12:29

Bo:

Had nou eindelijk eens tijd alles uitgebreid te bekijken. Dacht bij deze foto heeeee bekend plaatje;) tof hoor allemaal genoeg om te vertellen, als je terug bent:D chillse je laatste weekie nog eff tot snel!! X