San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

San Francisco

03 November 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Eerst gingen we nog ff sacrament on daar had je nog een Oud downtown stukje. Dat was wel leuk liep op vlonders Als stoep en lag hoger Dan de weg. Maar de winkeltjes in de gebouwen waren te toeristisch en te nieuw dat is jammer. We hebben ff een rondje gelopen en toen naar San Francisco. Hebbe daar een hostel geboekt vanochten nog ff. het zit op een vet mooie locatie Langs het water en links Zie je de Golden Gate Bridge en rechts kijk je op Alcatraz. We Zijn ff langs de boulevard gelopen en daar wat gegeten. Toen gehangen in het hostel want na twee volle dagen auto rijden wordt je wel loof.

• 05 November 2014 - 19:31

Safiera :

Ik wou nou nog steeds niet wie je in je hoofd hebt....

• 06 November 2014 - 03:48

Naomie Droog:

Nou dat waren er heel veel ;-)