hiking - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu hiking - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

hiking

Blijf op de hoogte en volg Naomie

30 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

Nou vandaag echt maar eens wat gaan zien van de canyon. Er hebben ruim twee uur gewandeld Lang de rim. Hartstikke mooi hoor maar het doet me Niks. Toen ginge we eten bij doe supermarkt want dat zat je lekker warm. Nou weer optijd Erin maar nu hadde er het wel warm we Denke dat het door het wandele komt en de hele dag de zon op je bol. En zoals elke Avond raads eens wie ik in me hoofd heb. Gelukkig laaste nacht ik Ben het gauw zat die kauw.

• 31 Oktober 2014 - 20:11

Reina:

Hallo Meiden,

Fijn weer iets te horen van mijn meiden uit het verre Amerika.
    Was het zo koud, ik zei thuis nog tegen Laura neem maar iets warm mee voor als het koud is. Kruip maar lekker tegen elkaar aan. Wat een mooie auto hebben jullie. Kunnen jullie de auto niet verwarmen? Maar nu gaat de tocht toch naar de kust en daar is de temperatuur beter? Geniet van de reis en elkaars gezelschap.

Liefs Mama

• 31 Oktober 2014 - 23:48

Naomie Droog:

Hoi reina

We hadde drie dagen geen bereik gelukkig nu weer wel. Vanaf nu gaat de temperature weer om hoog Alleen in Yosemite park is het koud denk Ik en Dan lekker camperen aan zee

Groetjes

• 03 November 2014 - 18:38

Dirk :

Hoi meiden wat een gave bak waarin jullie door Amerika krossen.
    Wat een geweldige ervaring moet dit zijn voor jullie. Jammer dat de nachten zo koud zijn, maar komt waarschijnlijk door dat jullie hoog in de bergen tijden.
    Op naar de west kust daar waar de zo'n zal schijnen.
    Groetjes van ons pap en mam xxx