tiny house - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu tiny house - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

tiny house

Blijf op de hoogte en volg Naomie

13 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Santa Fe

In de ochtend was ik eerst nog ff in Albuquerque de stad ingegaan en toen naar Santa Fe ik had Douglas gister aan de lijn en half 4 afgesproken. Daar slaap ik 3 nachten in zn tuinhuisje wat zal het Zijn 2,5 bij 2,5 matras op de grond tafeltje kastje en schommelstoel derin en gelukkig een kageltje en extra deken want wat is het koud Hier. In de zon in et luiwtje is het lekker. Achter zn huis is een rivier en een pad er naast waar je ken fietse wandelen en ik ging ff hardlopen nou er zat geen druppel water in de rivier. Nu zit ik in me tuinhuisje onder het kleedje met me voeten bij het kacheltje en twee truien aan. Niks Waard die bergen;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Fe

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 20127

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: