cemetery - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu cemetery - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

cemetery

Blijf op de hoogte en volg Naomie

19 September 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

In New Orleans en ook in Lafayette hebben Ze Begraafplaatsen waar het Graf Boven de grond is omdat Ze onder de zee spiegel legge en je heb er helemaal tours voor ik had van de week al gevraagt of je er ook gewoon Zo heen Kon toen zei die Vrouw van de toeristen informatie het Zijn geen veilige buurten waar de Begraafplaatsen Zijn. Ik dacht dat zien we Dan wel weer en ik ga geen 25 $ betalen ken zelf ook wel lezen wie er legt. Dus daar ging ik van ochtend eerst heen. Het Zijn echt ouwe grafs en ik denk ook dat Ze na Katrina een Flinke opdonder hebbe gehad en er Staan ook een paar nieuwe marmen tusse met een deurtje dus ken de rest van de fam erbij. Ik ging foto maken met me camera en moest ff door me hurke maar ik Kon zitte was wel lekker verkoelend dat marmer haha. Toen nog ff door French Quarter gelopen en Foto's gemaakt. Daarna ging ik met de streetcar naar garden district een wijk naast French quarter minder toeristisch. Hele mooie huizen hebben Ze daar en groot en mooi winkeltjes. Toen terug met de steetcar ff boodschape gedaan en me standaard Avond ritueel;-)

  • 20 September 2014 - 12:36

    Nienke:

    He naoom,
    Leuk joh al die verhalen en foto's. Lach me af en toe rot om die dingen die alleen jij kan meemaken.
    Goed dat je het zo naar je zin hebt. Doe je wel voorzichtig evengoed, met je o dat ken ik ook wel alleen hahaha.

    Heel veel plezier nog
    Kan niet wachten op meer verhalen.

    Hoe gaat t eigenlijk met je gitaar spelen word dat al beter?

    Have fun!!!

    X Nienke

  • 21 September 2014 - 01:01

    Naomie Droog:

    Ja ik kijk even goed wel uit. In dit geval was het echt safe. Gewoon de toerist voor de gek houwe om geld te verdiene. Nou daar trappe we niet in ;-)

    Ga gitaar staat nu (al) op een laat pitje maar dat komt omdat ik in een hostel zit en niet echt een plek heb waar je Alleen ken zitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 20152

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: