capybara - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu capybara - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

capybara

Blijf op de hoogte en volg Naomie

18 September 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

Als eerst Ben ik verhuisd naar beneden in het stappelbed. Die kwam vrij. Ik ah me harloopshoenen maar aan gedaan ik moest alleen nog een buiktasje en een zonneklep dan was me outfit compleet;-) toen ging ik naar the zoo ik had al op internet gezien dat ze capybara's hebbe dus daar als eerst heen alleen ik kon ze niet vinde in gebied waar ze horen toen dacht ik dat ik er een zag maar dat was een boomstronk. Het is een mooi dierentuin en je ken dichtbij de dieren komen. Toen nog maar een keer opzoek naar de capy en toen zag ik ze maar de lagen allemaal te slapen:-( maar ik heb ze nu wel in het echt geZien. Er stonde groote oak tree's en daar komt dus tillandsia vandaag(weer wat wijzer)Toen weer terug naar het hostel want het was echt vies warm buiten. Ik moest me haar maar weer een wasse nou de douchekop komt tot me schouder dus dat was lekker onhandig. De rest van de avond hebb ik op de bank gelegen en me programma gekeken. Iedereen is een beetje opzich zelf hier in het hostel niet echt gezellig maar ik vind het wel prima

  • 20 September 2014 - 23:41

    Line:

    "...toen dacht ik dat ik er 1 zag maar dat was een boomstronk."
    Hahaha! Love it

  • 25 September 2014 - 00:14

    Safiera:

    Toch maar een meet en greet in hoenderdaal

  • 25 September 2014 - 00:14

    Safiera:

    Toch maar een meet en greet in hoenderdaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 20113

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: