Delta Fair - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Delta Fair - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Delta Fair

Blijf op de hoogte en volg Naomie

07 September 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Kater!!! Jawoor ik werd wakker en dacht nee Ik ken me bed nog Niet uit. Rond half 1 ging het weer amber ( bij wie Ik. Logeer) had pannekoek gemaakt met Nutella en aarebei en banaan. Ik was van plan om naar stax studio/museum te gaan maar Amber ging naar de delta fair en Ik dacht dat is ook leuk om evens gezien te hebbe. Nou dat was het ook echt wat een happening het was echt van alles wat. Je had echt net als in de film handwerk dingen taarten en cakes schilderijen foto's en over Kon de maker een prijs voor winnen. Buiten was het een groote kermis allemaal artacties je Kon ook muntjes gooien in een kom en dan won je een goudvis dus er liepen allemaal mensen met een zak goudvis. en paar circus dingen en kleinvee grasmaaier race was er ook en pig race en natuurlijk eet wagens en veel Niet normaal en Alleen maar vette troep. Ze doen hier een Oreo koekje in een soort van olliebolle deeg en natuurlijk in de vetpan. Ik had een Klein hapie was wel lekker maar daar Moet je er ook geen Bakje vol van hebben(zo wordt het wel verkoch) en die kinder wagens hier hebben standard van die groote bekerhouders met in het midde plek voor eten (tusse het diew gedeelte). Ik had nog gekeken bij de pig race was wel grappig. Toen ging Ik naar huis en onder weg Kwam Ik een groepie moter rijders tegen en dacht daar gaat het span (arie Erik peter en Hun cornuiten) ff boodschappen gehaald en lekker geitekaas salde gemaakt ja het kan best gezond eten;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Memphis

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 20118

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: