Sun studio - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Sun studio - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Sun studio

Blijf op de hoogte en volg Naomie

06 September 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Voor het eerst had Ik vandaag getankt nou je lach je rot want het kost een drol. Toen ging Ik naar de sun studio dat was echt heel leuk Ik Vond het leuker dan Graceland want dit was net als RCA studio een guided tour dus met iemand die alle verhalen verteld. De microfoon waar Elvis in zong was er ook nog en de gids Zei je mag er Niet aan likke. Ze Zei ja het is echt nodig dat Ik dit moet Zegge want er zijn mense die dat gedaan hebbe. Toen ging nog naar Beale Street en had in een platenzaak een LP van Elvis gekocht. Daarna ging Ik naar me nieuwe slaap plek dat is bij Amber ze woont in een heel leuk appartementje echt alles nog Oud in een typisch amerikaans buurtje. In de Avond ging Ik met Amber een twee vriendinnen mee naar een park daar was een band. En iedereen uit de buurt gaat daar heen met een klapstoel en eten en drinken. Toen het af was gingen we naar het appartement van die twee meide daar nog wat gedronken en toen naar Beale street want Amber woont hier nog maar drie weeken en die Andere meiden twee maanden dus die moesten het ook nog een beetje verkennen. En er was een leuk bandje gewoon op strata lastig om alles uit te legge. Dit is echt zon moment je had er bij moete weze;-) toen nog wat kroegjes in. En laat te bed

  • 07 September 2014 - 23:01

    Safiera:

    Je vergeet nog te vermelden dat je niet alleen wakker werd!


    Maar goed gezelschap had van je kater

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Memphis

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 20124

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: